פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קליטה-ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. ב16/05/11 ביצעתי עסקת רכישה + ניוד . מאותו יום אין אפשרות ללקוחות והספקים שלי להיות איתי בקשר הרציף בטלפון הנייד וזאת עקב בעיות ברשת מירס. נאמר לי ע"י מנהל שהגיע עם סוכנת מכירות למקום שבטלפון הנייד של בעלי אצטרך לעמוד במקום מסויים על מנת להיות מחוברת. אציין כי גם כעמדנו במקום שנאמר לנו בתוך בית העסק(אבסורד לחלוטין) לא היתה קליטה. לגבי המכשיר שלי i1 נאמר כי לא תהיה שום בעיית קליטת הקו לשיחות שכן אני נמצאת ליד המחשב. שגוי לחלוטין. כל שעות היום שבו אני נמצאת בבית העסק אף אחד מלקוחותי או מהספקים אינו יכול לתפוס אותי.....
כמובן פניתי לממונה על תלונות הציבור במירס בפקס לאחר ששבוע ימים אני מתקשרת לאשת מכירות שאיתה וצעה העסקה....מן הסתם לא חזרו אליי..ביקשתי לבטל את העסקה לאלתר, שכן לא עברו 14 יום. קבעו לי פגישה להיום,יום שלישי ב10 בבוקר24/05/11 . חיכית עד 12 ואז התקשרתי לבדוק מדוע אף אחד אינו מתייחס שאין לי קווים בנייד אלא אם אני יוצאת מגבולות בית העסק,לא מקובל לחלוטין.
אמרו לי שהמנהל שהיה אמור לבוא, חולה,,,,אפילו לא טרחו להודיע.....ניתקתי את השיחה בעצבים רבים ואני מבקשת שתעזרו לי לבטל את העסקה עם מירס......שירות כזה לא פגשתי הרבה זמן...תודה,מקווה שתעזרו לי,מלי נשיא
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון רכז פניות שם ותפקיד:
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גב' מלי נשיאוסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
תגובה:
ללקוחה אושר ביטול עסקה עקב בעיית כיסוי בחנות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה