פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גמר תשלום ועדיין מחויב בחשבון נושא התלונה:
טלר לירן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 11/5/2011 באתי לתחנת שירות מירס בחיפה על מנת לסגור סופית את ההתקשרות עם חב מירס, לאחר שהוליכו שולל אותי ועוד עשרות חיילים. למרות שקיבלתי אשור "תשלום יתרת מכשיר" עדיין חויבתי בחשבוני חודש ימים לאחר הניתוק הסופי. למזלי אבי עובד בנק וביטל את הו"ק יום לאחר התשלום הסופי כך שההוראה לא כובדה. מדוע לאחר חודש ימים עדיין יש חיובים, אך עדיין אין תשובה הולמת בשרות לקוחות?
רמאות של סוכן החברה סוג הנזק :
החזר כספי על המכשיר עצמו. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה