פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא קבלת אשורי ורשותי לכך!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בבירור שלי מול חברת מירס תקשורת, התבהר לי כי הנני מחויבת מזה מספר חודשים בתשלום עבור 'שרותים' הניתנים לי למכשיר.
מעולם לא התחברתי במודע לשרותים מעין אלו!.
ביקשתי לבטל ישירות באמצעות מענה קולי של חב' יוניסל - נאמר במשיבון כי השרותים לא יסופקו יותר, אולם להפתעתי גיליתי כי הנם ממשיכים גם ב'מתן השרות' וגם בגבייה כספית ממני.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור כל התקופה האמורה (3 חודשים אחרונים) והפסקת השרות לאלתר ובכלל! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה