פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי החוזה וחיוב מוגזם של חשבונית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת מירס קיבלתי הצעה לחבילה עם דקות ושיחות ווקי טוקי חינם אך לטענתם זה לא מה שסוכם איתי חוייבתי על שיחות הווקי טוקי שהם בין 2 המכשירים שבבעלותי כך נגמרו לי הדקות אוויר וחויבתי על שיחות שביצעתי
חשבוני חויב פי 7 ממה שסיכמתי עם חברת מירס ובנוסף הם חיבו אותי על המכשירים עצמם שאמרו שאני אזדכה עליהם, פניתי לחברהוכבר עברו 4 ימים ואף אחד לא חזר אליי עם תשובה לפנייתי!!
כספי סוג הנזק :
לזכות את חשבוני בהתאם לתנאי החבילה ושיפור "החבילה" שניתנה לי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה