|
|
|
|
|
|
אי עמידה בתנאי החוזה וחיוב מוגזם של חשבונית |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תוצרת 3, תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת מירס קיבלתי הצעה לחבילה עם דקות ושיחות ווקי טוקי חינם אך לטענתם זה לא מה שסוכם איתי חוייבתי על שיחות הווקי טוקי שהם בין 2 המכשירים שבבעלותי כך נגמרו לי הדקות אוויר וחויבתי על שיחות שביצעתי
חשבוני חויב פי 7 ממה שסיכמתי עם חברת מירס ובנוסף הם חיבו אותי על המכשירים עצמם שאמרו שאני אזדכה עליהם, פניתי לחברהוכבר עברו 4 ימים ואף אחד לא חזר אליי עם תשובה לפנייתי!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לזכות את חשבוני בהתאם לתנאי החבילה ושיפור "החבילה" שניתנה לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|