פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספים של חברת מירס ללקוח . נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
ברשותי מכשיר של חברת מירס מס' 0577778254 שרכשנו באופן קבוצתי חברים מהעבודה כבר לפני שנה בערך , בין החודשים מרץ לאפריל נפגש איתנו נציג של חברת מירס בשם ערן שהינו נציג שטח שהוא זה שארגן לנו את אותה עסקה והציע לנו לשדרג לחבילה טובה יותר שנוכל להשתמש בשירות הווקי טוקי של החברה בינינו באופן חופשי וללא עלות נוספת , לאחר ששוחחתי איתו באופן אישי וביצעתי וידוי שאכן התוכנית נכנסה לתוקף התחלנו להשתמש במכשיר , הבחנתי שבחודש אפריל נגבה ממני תשלום כפול ובמקום לשלם 70 שקלים הגיע חשבון של 150 שקלים , חבריי מהעבודה פנו לאותו נציג ערן שיטפל בבעיה שטען כי צדקנו והנ"ל לא עשה דבר בנידון , התקשרתי אליו מספר פעמים אך הנ"ל התעלם מהשיחות ולא חזר אליי בניגוד למספר שבועות קודם שבו הוא סייע לנו בשדרוג העסקה .
התקשרתי לחברת מירס ושוחחתי עם נציגה שהבטיחה שיבדקו את הנושא ויחזרו אליי בהקדם ולא נעשה דבר , בתאריך 25/5/2011 ניגשתי לחברת מירס בנתניה ופניתי לאחת הנציגות והסברתי לה שמכיוון שלא עשו דבר בנידון אני מבקש לנתק אותי לגמרי ושתודיע לי כמה עליי לשלם ולסיים את חובותי לחברת מירס בתגובה נאלצתי לשלם פרעון דמי יציאה וכן תשלום יתרת מכשיר בסך 425.53 שקלים , והנ"ל ענתה שאין חובות נוספים ונתנה לי חשבונית המעידה על כך , הנ"ל רשמה פנייה נוספת והבטיחה שיחזור אליי נציג למספר אחר שהשארתי 0503999699 תוך 48 שעות , כמובן שאין לא התקשר אליי .
חודש לאחר מכן הבחנתי כי חברת מירס גבתה ממני חיוב נוסף של 55 שקלים .
התקשרתי שוב לחברת מירס ושוחחתי עם נציגה בשם נילי שראוי לציין שהיא טיפלה במקרה בכובד ראש ובצורה שירותית ביותר ולטענתה מכיוון שעד רגע הניתוק עברו מספר ימים חייבה אותי חברת מירס בגין שימוש חודשי בסך 25 שקלים על כל אותו החודש ולא ביצעה חיוב חלקי על אותו החודש ובנוסף חוייבתי ב- 30 שקלים נוספים על יתרת המכשיר.....הסברתי לנציגה כי שילמתי כבר על המכשיר והנ"ל טענה כי מדובר בטעות של חברת מירס והדבר ייבדק וששאלתי מה לגבי 70 שקלים שנגבו ממני בעבר הנ"ל אמר שהדבר ייבדק גם כן ומחזירים תשובה עד 21 ימי עסקים שכבר עברו מתאריך 25.5 לציין כי הנציגה נילי חזרה ושוחחה איתי מספר פעמים והתנצלה על העיכוב אך הכסף עדיין לא הוחזר.
למרות שמדובר בסך של 100 שקלים לערך חברת מירס עדיין מתעכבת בתשלום ואני מעדיף לא לחשוב מה היה קורה אילולא אני הייתי חייב להם סכום שכזה.
ברצוני להוסיף שעמית לעבודה שלי בשם אבי התלונן על המקרה הנ"ל אצלכם וכבר מזמן הוחזר לו הכסף על אותו מקרה בדיוק.....מספר המירס שלו 0577778325 .
כספי סוג הנזק :
תביעה משפטית כנגד חברת מירס . פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה