פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת הודעות תוכן למכשיר סלולרי ללא אישור הלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי לילך ואני מחזיקה במכשיר סלולרי של חברת מירס,
לאחרונה שמתי לב שאני משלמת כ80 ש"ח בחודש על קבלת הודעות תוכן לנייד שלי,
פניתי לחברת מירס ביקשתי חסימת הודעות במיידי בתאריך 15/6/11 ואמרו לי שזה בוצע ואני לא אקבל יותר הודעות - לאחר מכן קיבלתי שוב כ 4 הודעות שכל אחת כמעט עשרה שקלים.
פניתי שוב למירס בתאריך 23/6/11 בטענה כי לא טיפלו לי בנושא וביקשתי לקבל החזר כספי רטרו על תרגיל העוקץ הזה שנעשה לי במשך שנה שלמה ללא אישורי וללא חתימתי
התייעצתי עם עורך דין ויש כאן עילה לתביעה,
מבקשת מעורבותכם ועזרתכם בהתאם,
לטיפולכם המקצועי והמסור אודה,
בברכה,
עוקץ סוג הנזק :
החזר כספי רטרו- חסימת המכשיר הסלולרי לקבלת הודעות תוכן לצמיתות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה