פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב בגין ניתוק מכשיר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קריית התעופה כתובת:
תיאור הבעיה:
מכשיר המירס שלי נגנב פניתי למרכז השירות בבאר שבע ושם אמרו לי כי אני מחוייבת לקחת את אותו מכשיר שהיה לי מדובר במכשיר i9 מכשיר מאוד יוקרתי שעלותו היא 1100 ש"ח לאחר הפעלת הביטוח .
ביקשתי לקבל הצעה למכשיר זול יותר אך נעניתי בשלילה .
ונציגת השירות ענתה לי כי עליי לשלם את הסכום הנ"ל או שיש לי אפשרות לעבור לחברה אחרת .
שאלתי אותה בצורה מפורשת : מה חובותיי כלפי החברה במידה ואעבור חברה היא אמרה לי כי אני נמצאת בתוכנית של 15 ש"ח כל חודש ונותרו לי לתשלום 13 חודשים שזה סה"כ בסביבות 200 ש"ח ולא 1100 ש"ח היא לא ציינה בפניי שום עניין של קנס יציאה .
אני מוכרחה לציין , כי מפנייתי לאחר גניבת המכשיר ועד להתחברות שלי לחברה אחרת עברו שלושה שבועות מבלי שהייתי עם מכשיר בציפיה שמחלקת שימור לקוחות / קשרי לקוחות תפנה אליי שאותה נציגת שירות תעביר את פרטיי בכדי לטפל בלקוחה שאינה שבעת רצון מהשירות אך כנראה שציפיתי יותר מידי .
לאחר שלושה שבועות התחברתי לחברה אחרת מחוסר ידיעה אמיתית לגבי דמי היציאה עבור ניוד המספר ולאחר שבוע וחצי קיבלתי מכתב מחברת מירס על החוב . מאותו רגע דצמבר 2010 החל סרט הבלהות מול חברת מירס , מיד עם קבלת המכתב פניתי אליהם והסברתי כי לא ידעתי על דמי הקנס לניוד המספר וכי עשיתי זאת מתמימות וביקשתי לחזור להיות לקוחה שלהם . הבטיחו לחזור אליי עם תשובה לגבי רצוני לחזור לחברתם ומכן ואילך הם משכו אותי בדין ודברים , הבטיחו לחזור באותו יום וחזרו רק לאחר שבוע וכנראה שאת תקופת הזמן בה הייתי יכולה לבצע תהליך חזרה לחברת מירס פספסתי כי בכל שיחה עימהם הבטיחו לחזור אליי ובמקרה הטוב קיימו הבטחתם לאחר שבוע וחצי .
ייתכן מאוד , כי הם משכו כל כך את הזמן לאחר פניייתי המיידית אליהם היתה כדי ליצור מצב בו תחלוף התקופה ואצטרך לשלם קנס גבוה . כתבתי שלושה מכתבים למנכ"ל החברה - מר אברשה בורשטיין וגם לא קיבלתי תשובה מהם .בשיחתי האחרונה עם פניות הציבור הם הציעו לי לשלם 50 % מההקנס שהוא בגובה של 1860 ש"ח כלומר לשלם 930 ש"ח וגם לשדרג את המכשיר לדגם מתקדם יותר ולהתחייב לתוכנית של 18 חודשים לא ברור לי מדוע עליי לקבל הצעה זו הרי אני חוזרת להיות לקוחה שלהם מדוע אני צריכה לשלם דמי יציאה כל כך גבוהים יחד עם שידרוג והתחייבות אליהם . ביקשתי מפניות הציבור שיקשרו ביני לבין המחלקה לשידרוג המכשירים , הם מתקשרים אליי שני צלצולים ומנתקים ומתעדים כי לא ניתן ליצור עימי קשר . פניתי אליהם בבקשה לחייג יותר משני צלצולים אך אין עם מי לדבר ,ושוב אותו טריק הם שלחו אליי מכתב כי מנסים ליצור עימי קשר ואינני לא עונה וכי ההצעה אחרונה זו תקפה לשבועיים . אם לא הייתי רוצה לפתור את העניין לא הייתי פונה אליהם מיידית לאחר קבלת המכתב וכן כל הפניות שלי אליהם גם בדבר שני הצלצולים שלהם מתועדים אצלם .
הצעד האחרון שלהם היה ניתוק מכשירו של בעלי , איש צבא בחיל האויר אשר זקוק טלפון הנייד שלו באופן זמין ביותר , החברה פשוט מענישה אותו בגללי .
אני די במצב של חוסר אונים כי נראה כי חברות גדולות יכולות למרר את חייהם של האזרחים הקטנים .
במצב של חוסר אונים אני שוקלת לפנות לעורך דין אשמח מאוד לקבל את חוות דעתכם .
עוגמת נפש רבה סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה