פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אורית כהן ויש לי שני מכשירי טלפון בחברת מירס.
בחודש 4/11 לאחר שביצעתי בירור במוקד של חברת מירס, נציג החברה עידכן אותי שקיים מיבצע חדש של קו שני עם 30 דקות חינם למשך 3 חודשים ושאל אם אני רוצה לחבר את שני הטלפונים שלי לשירות. כמובן שהסכמתי וסמכתי על מירס שאכן כך יהיה.
להפתעתי הרבה בחשבונית של חודש 5/11 ראיתי שחוייבתי בשני הטלפונים על שני הקווים החדשים שהובטח לי שאני אקבל בהם 30 דקות חינם .
בתאריך 30.5.11 פניתי למוקד של מירס והסברתי להם את הבעיה. הובטח לי שיחזרו אלי עד 21 יום.
מאחר ולא חזרו אלי לאחר 21 יום התקשרתי שוב ואז הודיעו לי שעדיין אין תשובה,הנושא בבדיקה והם לא מצאו שום תיעוד לגבי המבצע שהובטח לי.
כל יום אני מתקשרת למירס ועד היום אין להם תשובה. אתמול התקשרתי אליהם וביקשתי לדבר עם אחד המנהלים, מיותר לציין שאין אפשרות כזאת במירס. מה שכן הובטח לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות.
היום לאחר שעברו 24 שעות וקבלתי חשבונית עבור חודש 6/11 שבה גם חוייבתי על 2 הקווים הנוספים, צילצלתי שוב וביקשתי שאם לא חוזר אלי אחד המנהלים אני מניידת את המספרים לחברה אחרת ואני תובעת אותם. הובטח לי שיחזרו אלי תוך שעה.
עד עכשיו עברו 2.5 ועדיין אין שום תגובה.אין אפשרות לתאר את אכזבתי הגדולה מחברת מירס, המתיימרת להיות הספקית המובילה בשירותי תקשורת בישראל, או שלפחות כך היא מפרסמת את עצמה
הטלפון שלי 054-2507783 אורית כהן
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה