פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר סגירת חשבון והחזרת מכשיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

במהלך חודש אפריל החזרתי מכשיר מירס לאחר ששימש אותי בשנים האחרונות כאלוף משנה במילואים (אזרח) . עם החזרת המכשיר בוצע גמר חשבון ולא ניתן להחזירו ולהזדכות ללא גמר חשבון . במעמד זה ביקשתי לשלם במקום את חובותיי לחברה ואלו שולמו במזומן. לשאלתי את מנהלת הסניף האם לא קיים חוב עתידי והאם זוכיתי במחשב סופית ענתה מספר פעמים בחיוב.
לצערי ולתדהמתי חברת מירס ממשיכה לשלוח חיובים בטענות שהסניף טעה וקיים חוב קודם זאת אל אף ההבטחות בסניף ששולמו כל החובות.
ביקשתי מציגי החברה לקחת אחריות ולבטל כל חוב מאחר וקיימת בעיית מקצועיות בסניף תל אביב אך נציגי החברה מתנערים . נסיונותי להגיע ללשכת המנכל נדחו .
אודה לכם עבור עזרתכם .
בברכה
אורן שחר
עלבון סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה