פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון תעריפים ללא סעיף כזה בחוזה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כל חצי שנה עדכנו החברה את תעריף דמי שימוש בכמה שקלים יותר ותמיד אמרו שזה עדכון תעריפים (מעניין למה מתעדכן כלפי מעלה ולא כלפי מטה) בכל אופן אמרתי להם שבחוזה שאני חתום ומחויב אליהם אין שום סעף כזה וגם בע"פ לא נאמר לי דבר כזה אמנם היה להם לכאורה על מי להפיל את האשמה מכיון שאני לקוח עסקי אז אני אוחז ולא בעל המנוי והחברה שדרכם אני נהייתי מנוי אלה הם שסכמו את פרטי החבילה אבל גם בחוזה שלי איתם לא היה שום סעיף כזה וגם לא נאמר לי בע"פ מה גם שלא מסתבר שאני מצידי מתחייב אליהם לשלוש שנים לסכום של 57 ש"ח, שזה היה הסכום המקורי, והם יוכלו להעלות את התעריף כל חצי שנה ב8% (לטענתם) ואני יהיה כבול אליהם למשך השלוש שנים בלי אפשרות להתנתק ללא קנס. אז אמרתי למירס אם החברה העיסקית חתמתם איתם על אפשרות להעלות את התעריף תבקשו מהם את ההפרש שהעלתם כי אני בשום סעיף לא חתום כלפי זה ואשמח לראות מקום שבו אני חתום אחרת מטענתי בכל אופן בחודש וחצי האחרונים ביטלתי את ההו"ק למירס ואח"כ נתקתי את הטלפון (אמרתי להם אתם רוצים שאני ימשיך אתכם קודם כל תחזירו לי את הכסף העודף שגביתם אבל כמובן שלא היה עם מי לדבר וכנראה שאין להם מושג על אחריות "לשימור לקוחות") עכשיו מירס במח' הגביה רוצים את החוב על החודש וחצי האחרונים בתוספת עמלות כל שהן אבל אמרתי להם תקזזו את זה עם מה ש"גנבתם" ממני ההיתי שמח שתטפלו בענין לטובתי וטובת הכלל ותעלו אז זעקת הצרכנים ובפרט צרכני הסלולר אשר נרמסים תחת גלגלי החברות הענק ומגדילים את הונם ואונם על גבנו
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה