פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על מכשיר מירס אחרי שנותק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ערב טוב!
ראשית יישר פועלכם על הקמת האתר!
ברצוני להגיש בדיקה עבור שידרוג טלפון נייד מחברת מירס.
רכשתי טלפון נייד במרץ 2011 וכפי שנהוג יישנם 14 ימים לשימוש עם קניית המכשיר.- לשביעות רצון הלקוח וזמן לשינוי דעתו.

אך אני עם ביצוע השדרוג\קניית המכשיר, חרגתי מגבולות 14 יום במעט(5 ימיםיותר).-מדיניות משרד התקשורת.

וזמן קצר לאחר מכן ,המכשיר החליק ונפל ומים חדרו פנימה ובשל קורוזיה- הושבת המכשיר ולמרות זאת- החברה דורשת את ההתחייבויות החודשיות בגין
עסקה שהתנהלה- ואני עצמי נגרר אחרי המדיניות מבלי להסס.
ועם זאת החברה מחייבת אותי על המכשיר מידי חודש למרות שהוא מנותק ולא בשימוש.
איני מבין מדוע אני נאלץ לשלם על מכשיר שאינו בשימוש,"רק" כי לא עמדתי במסגרת הזמן.
אודה לכם באם תתייחסו לענין ברצינות
בברכה,
מוטי אוחנה
כספי סוג הנזק :
ביטול התחייבויות בשל אי מתן הסבר צודק ולגיטימי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה