פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מחברת מירס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
נהירה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו עסק קטן שבתאריך 6/07/11 ניגשה אלינו נציגה בשם פאני ומכרה לנו פלאפונים של חברת מירס שאלנו אותה על איכות הקליטה כי קצת היזהרו אותנו אך היא תענה שהיא משתמשת רק במירס ולא באורנג' הפרטי שלה אנו ובתומנו לא כל כך האמנו לה כי יש לה אינטרס אך ידענו שלפי חוק מותר תוך 14 יום לבטל עיסקה אז רכשנו ולאחר 4 ימים הודענו שאנו לא מרוצים מהקליטה שיש בעיה במוקום העבודה שבו אנו נמצאים אמרו שהשלחו אלנו נציג לבדוק את העניין אך ללא הועיל לאחר מספר ימים ב10/07/11 הלכנו לסניף הקרוב וביקשנו להחזיר את הפלאפונים אך פתאום נפלו המחשבים והיא אפשר לבצע זו אמרו שיחזרו לאינו למחורת אך שוב פעם ללא הועיל אנו שלחנו מכתבים וגם שוב פעם ניגשנו לשם ואמרו שהשלחו אלינו את נציגת השירות שהחתימה אותנו ואם היא תגיד שאין קליטה אז יבטלו את העיסקה אך היא הגיעה בזמן שאני לא הייתי ובדקה בשטחיות איפה שיש קליטה אך לא היתה בתוך המשרד שבו מתנהלים כל השיחות כדי לבודות שאין באמת קליטה שמה והלכה והודיע במערכת שאין שום בעיה אנו רוצים לדעת מה קורה במידה ואני מפסיקה את ההוראת קבע ומה עלי לעשות אנו מפסידים המון כסף ולקוחת שמתעצבנים עקב כך שאין להם מענה כי הפלאפון סגור כל הזמן נשמח לתשובה בהקדם האפשרי תודה
הפסק של כסף ובעלי עסקים עצבנים על אי תקשורת סוג הנזק :
להפסיק את המנוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה