פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוכן מכירות שטח< נושא התלונה:
עמר זיו שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה אני התחברתי למירס לפני כארבעה חודשים בדוכן מכירות אצל אפיק בחר"פ בצריפין הצטרפתי לתוכנית גבר לאחר התלבטות רבה האם לסגור על העיסקה או לא תך שיכנועים של אפיק שהוא פורס בפניי את הכל ואין לו מה להסתיר כמו שאר החברות שמסתירות בחור חייכן נראה בטוח בעצמו אין לתומי האמנתי וסמכתי על מה שהוא אמר אפרט כל מה שהוא אמר ואיך התגלגל הכל עד היום.
אפיק אמר שאינטרנט שלי באמת לפי בקשתי לא יהיה פתוח אלא נעול.עוד אמר לי שיעשה לי הטבת ניוד של 15 ש"ח ההטבה תתחיל ברגע שאשלח את החשבונית האחרונה שלי עם סלקום אני שלחתי בעזרת אבי פקס לאפיק תוך תיאום שליחתו ווידוי הגעתו ובמקרה גם יצא לי לראות אותו בתחנה מרכזית תל אביב ולשואלו אם ביצע את ההטבת ניוד ואמר לי שכן לאחר כמה ימים ביררתי זאת וגילתי שבכלל מירס לא קיבלו כלום,עוד דבר הובטח לי שיגיע לי אוזנייה לבית(מה שעשיתי לאחר חודשיים שכבר לא קיבלתי אותה התקשרתי למוקד של מירס ואמרה לי בחורה שאלך לדואר שזה שם אני הולך לדואר ומשום מה הם לא מכירים שום דבר כזה ביקשו מספר דואר התקשרתי אליכם לאחר שעה שאני מחכה הבחורה אומרת לי תלך לבית נחזיר לך תשובה ביום ראשון בקיצור זמני קצר ויש עוד הרבה דברים לי כבר אין כח אנא מכם תעזרו לי אני חייל כרגע ואין לי פנאי להתעסק איתם תודה רבה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה