פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רק רציתי להתנתק< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2010 קניתי מחברת מירס מכשיר פלאפון הכי חדש שהיה להם בשוק.
אני מהמכשיר לא הייתי מרוצה בכלל כי כל מה שחברת מירס הבטיחה שיהיה בפלאפון לא היה.
לפני שלושה שבועות קיבלתי הצעה מחברת אורנג' קיבלתי את ההצעה ובגלל שהפלאפון של מירס לא היה תקין ביקשתי מהנציג של אורנג' שעד שאני לא מתקנת תפלאפון שלא יעשה את הניוד |(מרגע הניוד אין ביטוח על המכשיר). לפני שבועיים התקשרתי לחברת מירס בטענה שחייבו אותי סתם על חבילת גלישה כי בעלי הכניס את הכרטיס סים שלו למכשיר שלי אז חייבו אותנו פעמיים על חבילת גלישה ביקשתי מחברת מירס זיכוי ואחרי שאמרו לא ביקשתי להתנתק אמרו לי שיחזרו אלי מקשרי לקוחות במשך שבוע כל בוקר התקשרו אלי בשעות שאני לא יכולה לענות ולא חשבו לרגע להתקשר לבעלי (המספר השני שנמצא במנוי) בסוף אחרי שבוע התקשרו לבעלי שאמר שאני יכולה לענות ברבע לחמש אמרו שיתקשרו וכמובן לא התקשרו ושלחו לנו מכתב הביתה שלא הצליחו להשיג אותנו ואם הבקשה עדיין רלוונטית לפנות לשירות של מירס. ביום חמישי תיקנתי את המכשיר (שיצאתי מהמרכז שירות גיליתי שהוא עדיין מקולקל). והחלטתי לעשות את הניוד וזהו היום ביקשתי מהנציג של אורנג' שיעשה את הניוד וכמה שעות אחרי הבקשה קיבלתי ממירס הודעה שבשביל ניוד אני צריכה להתקשר אליהם לשירות התקשרתי ושם גיליתי שאני שוב צריכה לדבר עם קשרי לקוחות ביקשתי לדבר עם מנהל אחרי שיחה מאד קשה ואחרי שהתעקשתי היא אמרה לי לחכות שמה אותי על המתנה בנתיים בעלי לקח תמכשיר עד שהיא חזרה אלינו וכנראה בטעות התבטלה לה ההמתנה והיא אמרה "החולת נפש הזאתי היא פתחה את תיבת פנדורה החולת נפש הזאת" ואז אמרה שחר.. שחר ... (זה המנהל) בעלי ענה טעית זה לא שחר זה בעלה של יערה החולת נפש . הנציגה ישר העבירה אותי למנהל וסיפרתי לו מה קרה. מה עושים במקרה כזה ? רציתי לקבל עצה ולדעת איך אני ממשיכה הלאה?
עלבון סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה