פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
אבקסיס אליהו שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו עסק קטן שבתאריך 6/07/11 ניגשה אלינו נציגה ומכרה לנו פלאפונים של חברת מירס שאלנו אותה על איכות הקליטה כי קצת היזהרו אותנו אך היא תענה שהיא משתמשת רק במירס ולא באורנג' הפרטי שלה אנו ובתומנו לא כל כך האמנו לה כי יש לה אינטרס אך ידענו שלפי חוק מותר תוך 14 יום לבטל עיסקה אז רכשנו ולאחר 4 ימים הודענו שאנו לא מרוצים מהקליטה שיש בעיה במוקום העבודה שבו אנו נמצאים אמרו שישלחו אלנו נציג לבדוק את העניין אך ללא הועיל לאחר מספר ימים ב10/07/11 הלכנו לסניף הקרוב וביקשנו להחזיר את הפלאפונים אך פתאום נפלו המחשבים ואי אפשר לבצע זו אמרו שיחזרו אלינו למחורת אך שוב פעם ללא הועיל. אנו שלחנו מכתבים לבקשת ביטול עיסקה לפני תום 14 יום וגם שוב פעם ניגשנו לסניף נהריה ואמרו שיישלחו אלינו את נציגת השירות שהחתימה אותנו ואם היא תגיד שאין קליטה אז יבטלו את העיסקה היא הגיעה אך בזמן שאני לא הייתי ובדקה בשטחיות איפה שיש קליטה אך לא היתה בתוך המשרד שבו מתנהלים כל השיחות שאין באמת קליטה שמה והלכה והודיע במערכת שאין שום בעיה אנו רוצים לדעת מה קורה במידה ואני מפסיקה את ההוראת קבע ומה עלי לעשות אנו מפסידים המון כסף ולקוחת שמתעצבנים עקב כך שאין להם מענה כי הפלאפון סגור רוב הזמן נשמח לתשובה בהקדם האפשרי תודה
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה במידי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה