פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של נציגי שירות ובזבוז כסף מוחלט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2009 רכשתי מכשיר מירס עם חבילת חיילים.
השתמשתי בטלפון פחות או יותר שלושה חודשים מכיוון שזה מכשיר גרוע, השיחות נורא יקרות והכי יקרות שראיתי, אין קליטה בשום מקום ואחרי זמן מסוים של שיחה הטלפון עושה כאבי ראש רציניים.
לאחר שלא השתמשתי במכשיר שילמתי כל חודש 33 שקלים.
לאחר זמן מסוים התקשרתי לנציגי השירות לברר כמה יעלה לי להתנתק כי בכל מקרה אין לי שימוש במכשיר , ונציגת שירות ציינה בפניי את הסכום שבתור חיילת היה יקר מדי ולכן העדפתי להמשיך לשלם את התשלומים.
בנוסף בדקתי עם הנציגה מה כולל את ה33 שקל שאני משלמת בחודש, והיא אמרה לי ש17 שקל זה על המכשיר והשאר על החבילה. שאלתי אם אפשר לשלם רק על המכשיר והיא אמרה לי שכן ומחודש הבא אני ישלם רק 17 שקל.
חודש אחרי זה קיבלתי חשבונית שירדה בשתי שקל- 31 שקלים!
התקשרתי שוב לנציגי השירות וענה לי נציג שירות מאוד לא נחמד ולא סובלני בשם סמואל שאמר לי שהשיחה שלי ושל הנציגה לא הייתה ולא נבראה ושאין דבר כזה טלפון בלי חבילה.
אמרתי לו שזה לא הגיוני שהנציגים משקרים לי בפרצוף וסותרים את עצמם ככה.
ביקשתי לדבר עם מנהל וסמואל אמר לי שהוא לא נמצא ואין אפשרות. הנציג היה לא סימפטתי בכלל, לא הציע פתרונות ומאוד לא נחמד!
זה לא נראה לי הגיוני שחברת סלולר תשקר ותיקח כסף על כלום מחיילת שמשרתת במדינת ישראל!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה