פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא חוזרים אליי לגבי בקשת שינוי חבילת תקשורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים וחצי פניתי לשירות הלקוחות של מירס ופתחתי בקשה לשינוי חבילה בטלפון הסלולרי שלי. אין אפשרות לקבל מענה בנושא באופן מיידי אלא ההבטחה היא שיחזרו ללקוח תוך 5 ימים. אז מאז עברו שבועיים וחצי שבמהלכם התקשרתי פעם נוספת וציינתי שעדיין לא חזרו אליי למרות שעברו יותר מ-5 ימים ושאני מבקשת שיחזרו אליי באופן דחוף. מאז לא שמעתי מאף אחד ובינתיים אני משלמת למירס הרבה יותר כסף בגלל החבילה שיש לי שהיא כבר ממש לא משתלמת עבורי.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה