|
|
|
|
|
|
לא חוזרים אליי לגבי בקשת שינוי חבילת תקשורת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים וחצי פניתי לשירות הלקוחות של מירס ופתחתי בקשה לשינוי חבילה בטלפון הסלולרי שלי. אין אפשרות לקבל מענה בנושא באופן מיידי אלא ההבטחה היא שיחזרו ללקוח תוך 5 ימים. אז מאז עברו שבועיים וחצי שבמהלכם התקשרתי פעם נוספת וציינתי שעדיין לא חזרו אליי למרות שעברו יותר מ-5 ימים ושאני מבקשת שיחזרו אליי באופן דחוף. מאז לא שמעתי מאף אחד ובינתיים אני משלמת למירס הרבה יותר כסף בגלל החבילה שיש לי שהיא כבר ממש לא משתלמת עבורי.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אולגה - רכזת פעילות מח |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
* ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|