פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח על ידי אי מתן פתרון תוך 48 שעות כמובטח ואי חזרה בטלפון ללקוחiv נושא התלונה:
אנגלמאיר יעקב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד 166 כתובת:
מוקד 166 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אין כיסוי באזור בו נימצא העסק שלי וביתי עקב זה ניגרמים לי נזקים כי לקוחות אינם יכולים ליצור קשר עימי . אי לכך בקשתי להיתנתק מהשרות הגרוע ו או לעבור ל
שימוש בחבילה זולה יותר . וזאת מבלי לשלם קנס יציאה היתנתקות.אין אפשרות לקבל שרות הוגן בשרות הלקוחות . כולם משקרים מבטיחים ימים רבים לטפל ולא חוזרים אליי . כנראה הוסיפו 30000 מכשירים לצבא ואינם מצליחים לתת שרות .
עוגמת נפש ביזבוז זמן סוג הנזק :
היתנתקות ללא תשלום קנס עקב אי כיסוי ויחס מזלזל במש פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה