פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי השגה של נציג שירות במוקד הטלפוני-בנושא חיבור מכשיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנסה להשיג נציג שירות כבר 24 שעות ללא הצלחה.רציתי לדווח על מכשיר שאבד.ביצעתי ניתוק דרך המערכת הממוחשבת של מירס ובמקביל רציתי לשוחח עם נציג שירות לגבי אפשרויות של מציאת המכשיר/השתתפות עצמית אך שוב ללא הצלחה. בנתיים המכשיר נמצא ורציתי לחברו מחדש לשירותים אך שוב אין קול ואין עונה אבקש שיצרו עימי קשר בדחיפות(לא ניתן גם לשלוח פנייה דרך אתר החברה)
מענה מיידי וביצוע חיבור המכשיר לשירותים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה