פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
קלייטמן דינה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום 3.6.12 ניגשתי לתחנת השירות של מירס באשדוד, אך התברר לי שהוט מובייל קנו את מירס ולכן אני פונה אליכם.
תלונתי מתחילה בעצם מהשבוע הראשון של קניית המכשיר מסוג מוטורולה i940, השמחה על קניית המכשיר דעכה כבר יומיים לאחר קנייתו נתקע,נהפך לשחור,נכשל לקבל שיחות,הוריד במשך שלושה ימים אפליקציה אחת מהמרקט.פניתי לסניף ונאמר לי לדבר עם המנהל שאמר שאין שום בעיה עם המכשיר וכל מי שמכר לו את המכשיר הביא פידבקים טובים והכניס את המכשיר לתיקון.לאחר שבאותו השבוע חזרתי עם אותן הבעיות שוב מנהל הסניף שיחק איתו שנייה ואמר "הכל תקין אני לא רואה בעיה,את לא צריכה להוריד אפליקציות ואז הכל יהיה בסדר",עניתי לו "אז למה קניתי אנדרואיד אם לא בשביל אפליקציות?" ופסל את כל מה שאמרתי הסברתי לו שוב שכמה פעמים ביום המסך נהייה שחור ואני צריכה לכבות ולהדליק וזה שזה לא קורה באותה השניה לא אומר שזה לא קורה בכלל,לאחר ויכוח הוא הסכים להחליף לי את המכשיר לאותו סוג מכשיר חדש.שמחתי וחשבתי שעכשיו הכל יסתדר אך שוב טעיתי,הבעיות המשיכו אבל לפחות המסך לא נכבה.הנגן הפסיק לנגן באמצע השיר ואז כל הטלפון נתקע עד שהייתי צריכה להוציא את הסוללה-יש לציין שלא בשיר ספציפי ובנגן המקורי של המכשיר,האינטרנט לא עבד למרות שאני משלמת עליו עד היום והאפליקציה של הפייסבוק גם לא נכנסת.הגעתי מספר פעמים לסניף הכנסתי את המכשיר למעבדה אפילו החליפו לו מעגל חשמלי ואין סיבה שיעשו את זה למכשיר חדש,גם אז הטכנאית אמרה לי שיש להם המון תקלות והרבה לקוחות לא מרוצים עם המכשיר הזה.
כשרכשתי את המכשיר היה מבצע במירס שאפשר לקנות מכשיר ותוך שנה לשדרג אותו ללא התחייבות או תוספת תשלום וזכרתי זאת טוב כי זה נראה לי מוזר שתוך שנה ועוד בלי תוספת תשלום ואפילו הם שכנעו אותי בכך שהם אמרו שבקרוב יגיעו אליהם אייפונים ואז אני יכול לשדרג ועכשיו שיהיה לי משהו לבינתיים כי הייתי עם דור שני.
היום הגעתי לסניף באשדוד כדי לדבר על האפשרות הזאת וקצת הופתעתי שקנו אותם כי לא שמעתי על זה אבל לא חשבתי שזה יפריע.לאחר שעה של המתנה ,הפקידה אמרה שהאפשרות של ה"שדרוג" זה לאחר שנה ולא לפני,אז ביקשתי ממנה שתבדוק כי הייתי בטוחה וגם הארוס שלי זכר את אותו הדבר כי היה איתי.אותו מנהל הסניף מוטי הגיע והתייחס שוב ביחס מזלזל ובוטה,עוד לא סיימתי שתי שורות והוא פנה אליי בטון מזלזל "נו ומה את רוצה?מה את מציעה?מה את רוצה שאני יעשה לך עכשיו?" אז הסברתי לו שאני משמלת 200 ש"ח בחודש על אינטרנט,מכשיר,שיחות, ואסמסים וחצי מהדברים האלה אני לא מקבלת,ניסיתי להראות לו שהאינטרנט לא עובד אבל כשהוא לקח את הטלפון הוא עלה, ורק מהסניף האינטרנט עולה!!משום מקום אחר באשדוד האינטרנט לא עולה.הסברתי לו שהאינטרנט צריך לעבוד בכל מקום והתלונות שלי בתור לקוחה אמורים להיות משהו שהוא מתייחס אליהם והוא ענה" מבחינתי רק מה שאני רואה זה מה שקורה,לשדרג לך לאייפון אני לא יכול יש אותם רק בהוט מובייל ואת שייכת למירס ותצטרכי להמשיך לשלם על המכשיר הישן וגם על החדש".
בתור לקוחה של מירס אני נמצאת כרגע בלי פתרון כי זיכוי על אפילו חצי מהמכשיר אף אחד לא יכול לתת לי,אני מרוויחה אלפיים שקל בחודש ועוד חודש הולכת ללמוד לשלוש שנים ומפסיקה לעבוד,ובמקום לקבל את התמורה לכסף אני משלמת ונתקעת עם מכשיר שהדבר היחידי שהוא טוב בשבילו הוא שיחות.זה לא המטרה של אנדרואיד ואם הייתי רוצה שיחות הייתי נשארת עם המכשיר הישן.מה שהכי כואב זה הזלזול שבו מנהל הסניף התייחס אליי ,גם אני עובדת בשירות לקוחות וגם אני מתמודדת עם לחץ אבל אם הוא היה מתנהג אליי עם אפילו טיפה של חמלה לא הייתי כותבת את המכתב הזה,לא מעניין אותי הכסף אני רוצה רק להתנתק וזה גם מה שיקרה בימים הקרובים ברגע שאני יעבור לחברה אחרת,אבל העוגמת נפש של החצי שנה האחרונה ובעיקר של היום נשארת,ואם מוטי היה מדבר בצורה שונה הוא היה מונע את המכתב הזה,את החוות דעת השלילית שאני מוסרת על החברה לכל מי שאני מכירה כגון להורים שלי שהם בעלי עסק ורצו לעבור אליכם.אז חבל.אני מצפה לתשובה בנושא.
בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה