פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות ואי מענה טלפוני כשבועיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
היי אני לקוחה מירס מזה כחצי שנה,
החברה הבטיחה כי תעביר אותי לרשת החדשה עוד בתחילת מאי . חיכיתי וחיכיתי אך אף אחד לא חזר אלי בנושא. כשפניתי שוב הבטיחו לי שבראשון ליוני ישדרגו אותי לרשת החדשה , אך לצערי כאשר הנציג התקשר הוא אמר לי כי אין לו זמן מדוייק. כאשר אני מנסה להתקשר לחברה הם לא עונים לי ואני ממתינה לפחות שעה וגם אז לא משיגה אותם עד שאני מתייאשת. אשמח לטיפולכם רוצה ניתוק מהחברה הזו.
ניתוק מהחברה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה