פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות על הפנים יחס מגעיל וחוסר מקצועיות. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוח מירס כבר שנתיים בערך.
אני מאוד מאוכזב מ"החברה". אני חייל שנפל כמו עוד מאות חיילים ל"חברה" הזו.
אני לא אספר את כל הרמאויות שעברתי איתם וכל המלחמות שהיו לי איתם. רק על מקרה שקרה בזמן האחרון.
הייתי (ועדיין) מעוניין לברר על חיוב מיותר שמירס חייבה אותי. ועוד בירור לגבי חבילה,כבר שבועיים שלמים שאני מנסה לתפוס את מירס בכמה טלפונים,בכולם אני כביכול מועבר לנציג שירות אך לאחר כמה שניות אני חוזר לתחילת המענה הממוחשב.
ככה זה שבועיים כל יום וכמה פעמים ביום. כשהתקשרת למחלקת מכירות ענו לי תוך כמה שניות פשוט מדהים! כשביקשתי שיגידו למחלקת שירות שיחזרו אליי הנציגה טענה שלא תוכל לעשות את זה,בגלל שהם אגפים שונים שלא קשורים אחד לשני. אפילו לשלוח אימייל עם הפרטים שלי לא יכלה. שביקשתי לדבר עם מנהל היא הבטיחה לי שהוא יחזור אליי,עברו כמה ימים ואף אחד לא חזר.
בנוסף ניסיתי לצור קשר דרך האתר במייל אבל גם שם אין קול ואין עונה.
מה שנציגת המכירות עוד אמרו שהם קרסו קריסה טוטאלית,והדרך היחידה שאני יכול לקבל שירות זה רק אם אני אגיע לאחד הסניפים. דבר שלא הגיוני, אני חייל שמשרת באילת וגר בהרצליה. אני לא יכול על כל דבר שאני רוצה לברר ללכת לסניף שלהם. וגם אם יכולתי זה לא הגיוני. ומה שהכי עצוב זה שאם נגנב או נאבד הפאלפון זה גם שירות לקחות מטפל,אבל אין כזה שירות ב"חברה" הזאת.
אז כדאי מאוד שתתנהג באמת כמו חברה ולא כמו אייזה בסטה בשוק הפישפשים.

חוסר שירות והתעלמות! סוג הנזק :
חזרה טלפונית. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה