פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בחברת מירס נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
נגב 3 קריית שדה התעופה כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך20/2/2011 רכשתי מכשיר טלפון בחברת מירס לאחר 24 שעות הטלפון הפסיק לעבוד ביקשתי מהשירות לקוחות להחליף קיבלתי סירוב והטלפון החדש תוקן לאחר עוד 24 שעות קיבלתי שיחת טלפון מהבנק שלי שמצב החשבון נמצא בחריגה וחשבוני מוגבל לאחר בדיקה גילתי שחברת מירס חייבה את חשבוני בתשלום אחד עבור המכשיר פניתי ביקשתי קמעט היתחננתי להחזר הכסף שהוחזר רק לאחר 60 ימי עסקים כאשר אני בזמן זה מלווה כסף מזרים.. שלב זה הסתיים ואז שוב המכשיר היתקלקל ןעקב תלונות של כל שותפי לשיחות במכשיר שאינם שומעים אותי כראוי הגעתי ישירות למנהלת סניף אילת וביקשתי להחליף את המכשיר למכשיר ספיציפי התשובה היא לא אז הודעתי שאנני ממשיך בשירות של חברה שכזאת ניידתי את שני המיספרים שאחד הייה שלי ליפני מירס והאחר מירס הינפיקה עבורי לחברת סלקום כאשר אני עדיין בחברת סלקום באותו הערב היתקשרה אלי אביטל משירות לקוחות של מירס והיתנצלה על כל עוגמת הנפש ועל הנזק הכספי שניגרם לי והציא לי עסקה מפתה ביותר כאשר היא על הקו הודעת לחברת סלקום על ביטול עסקה בתחום ה-14 יום ולא לא מבטלים בסלקום עסקאות אז הודעת ילגברת אביטל שאני נשאר בחברת סלקום ואני מסיים את השירות שלי עם מירס וביקשתי שישלח אלי טופס היתנתקות על מנת לא לקבל חיובים בהמשך וצינתי את ניסיוני המר עם החברה אבל לא קיבלתי דבר ואת המיספר השני שאינו הייה בשימוש ביטלתי מחברת סלקום וכנראה שחברת מירס משכה אותו חזרה אליה כי לי ההייה כרטיס סים נוסף כאשר רכשתי עסקה בסלקום וכאשר ביקשתי לבטל הסכימו רק את כרטיס הסים הנוסף שמיספרו חברת מירס הינפיקה עבורי וכאמור גברת אביטל ממירס היתה נוכחת בשיחה זאת אני מול הדלפק שירות של סלקום ואביטל ממירס איתי על הקו ושמעת את המתרחש והאינפורמצייה הזאת שהיא קיבלה הפכה לחשבוניות שאני משלם לחברת מירס כל חודש בסך 147 שח כאשר תשלום המכשיר הוא 68 שח השאר לטענתם שיש לי קו פעיל במירס האומנם.... אך בידיוק יש לי???????????????
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של כל החיובים ופיצוי הולם פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה