פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבדו אלינו מכל הבחינות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מירס תקשורת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ,אבא של בעלי הוא לקוח עסקי בחברת מירס.
לפני כשנה וקצת בעלי היצעה לי שנשדרג את הניידים של אבא ,כי הוא לא צריך אותם
אנחנו שדרגנו אותם ,רצינו לחכות למכשיר גלקסי, נציגה שיחנה אותנו שבעוד חודשיים -שלוש אנו נקבל מכשירים גלקסי ללא כל תשלום רק שנעשה את העיסקה עכשיו ,עשינו חשבונית מפוצלת...הכל טוב ויפה.

עם הזמן שחברת מירס קיבלו מכשירים גלקסי מכשיר,בשירות לקוחות אמרו לי שאנו צריכים לשדרג בתשלום של 150 ש"ח בערך ,זה לא משסוכם עם נציגה,ניסיתי ליצור קשר איתה (עינבל שהנן) אין שום מענה .
בנוסף , בהסכם רשום 36X86 ש"ח ,אבא של בעלי משלם 119 ש"ח על כל מכשיר.ומורידים לא מחשבון שלי אלה מחשבון של אבא!!!
בנוסף לכל זה אני בתור בעלת המנויים ,שמשלמת מחשבוני עבור מסלולים של שני מכשירים,אין לי שום זכות לבצעה שום דבר,שקשור לניידים שלי.רק אבא יכול לנתק אותי,לשנות לי דברים ...הקיצור ממש גועל נפש .אנחנו גרים במצפה רמון ,סניף הקרוב בבאר שבע ...בשביל להגיע לשם גם אני וגם אבא של בעלי צריכים להפסיד יום עבודה ...בילדי הוא גם לא יכול לעשות דברים,רק כשאנחנו ביחד ....... אני מותשת משירות זה!!!!!!! עשיתי למכשיר אחת הקפא ל3 חודשים,שירות זה ניתן לי לפי מילים של נציג בטלפון זה חינם,בשירות לקוחות בסניף אמרו לי שמחייבים אותי 150 + ש"ח,איפה שירות ומקצויות ,הם לקחו לחברה כבשים טיפשים ולא מלמדים אותם ,כל החד אומר משהו אחר!!!!!!!!!!
אתמול רציתי לנתק את שני המכשירים שלי,לא ניתקו לי ,רק עם אבא של בעלי ינתקו לי.אז במקרה שלנו,עבדו לנו בעיניים בזמן פיצול חשבונית,בסכומים ,נתנו לנו אינפורמציה שגוייה ,אין בחברה הזאת מקצועיות בכלל.
ומאז מירס קנו את הוט מבייל ,משמקבל שירות ראשון הם לקוחות הוט מובייל ולא לקוחות מירס,אין צדק בכלום!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
תביעה ייצוגית פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה