פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול ניכסתי הוט מבייל "מירס"
בשעה 9:05 בבוקר ,אתם יודעים מתי יצאתי משם? ב11:55 !!!!!!!!!
מאז שחברת מירס קנה את הוט מובייל,בשירות לקוחות הם נותנים קודם כל ללקוחות שרוצים להצטרף לחברה החדשה ,ומה אם לקוחות של מירס? היו מלא לקוחות ביום שישי ,מתוך כל הלקוחות סטטיסטי , 10 לקוחות של הוט מובייל קיבלו שירות ובזמן הזה רק לקוח 1 של מירס,זה פשוט לא יאומןןןןןןן!!!!!!!!!!
פשוט גועל נפש !!!!!!!!!! אין שירות למירס !!!!!!!
מחודש 8 הבטיחו שיחליפו לי את הפלפונים של הילדים שלי ואני תקועה אם פלפונים שלא עובדים ועושים הרבה בעיות משלמת עבור אינטרנט ולא עובד פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה