פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילת תקשורת במירס כולל מכשיר שמשלמים עליו כל חודש נאמר לנו שזה כולל ביטוח תיקונים. המכשיר מתקלקל כל שניה משהו אחר קורה לו וכל פעם שאתה מגיע לחברה לתקן דורשים ממך כסף על התיקון כש אתה שואל למה התשובה של הנציג שהתיקון אינו כלול בביטוח .אז שאלה למה גובים כסף על הביטוח כששום תיקון אינו כלול.היחס של הנציגים מזעזע אינם מקצועיים כלל מנהלת השרות בסניף חוצות גרועה אינה יכולה לא רק להנל אפילו חברת נקיון.הלכתי קניתי מכשיר בדואר שעובד יותר מחצי שנה אפילו לא התקלקל פעם אחת לא פגשתי ולא נתקלתי בעוד חברת תקשורת כל כך גרוע כמו חברת מירס המכשיר זרוק בבית ואני ממשיכה לשלם עליו בכל חודש 80 ש"ח חברה גרוע היחס מזעזע חוסר מקצועיות עד מתי זה ימשך?
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה