פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קליטה במכשירי מירס נושא התלונה:
חיים ארז שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה הצטרפתי לרשת מירס (23.02.12)בכדי לנסות להוזיל עלויות טלפון.רכשתי ממירס 4 מכשירים, אציין כי אני עצמאי שעובד הרבה במרכז.
אני מקבל כל היום הודעות לטלפון על שיחות של אנשים שניסו להתקשר אליי ולא הייתי זמין, מיותר לציין שהלקוחות שלי כועסים וזועמים בגלל שאינם מצליחים להשיג אותי רוב שעות היום , אפילו כשמדובר באזור המרכז.מקום מגוריי הינו בבית שמש וגם שם אין קליטה, הטלפון של אישתי רוב שעות היום על מצב של "אין שירות" בגלל בעיית הקליטה, פניתי לחברה ואני חייב לציין שטלפונית לא ניתן בכלל להשיג את שירות הלקוחות , לכן בזבזתי מזמני בעבודה ונסעתי לחברה לתת להם את המכשיר שלי על מנת שיבדקו מה ניתן לעשות , זאת לאחר שבקשתי להתנתק מהם והם סרבו, המכשיר חזר מתיקון ועדיין אין קליטה, הנני מעוניין לבטל את המנוי מולם ל-4 המכשירים שלא פועלים כראוי , אך הם דורשים את סכום המכשירים,שבסך הכל אני מנוי 5 חודשים במירס ולא מרוצה הן מהשירות והן מאיכות המכשירים.טענותי נופלות על אוזניים ערלות.
נראה לי שהפיתרון היחיד שנשאר לי הוא פנייה לבית דין .

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה