פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמינות של איש מכירות נושא התלונה:
יצחק שרון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2012 התקשרה אלי ממרכז שרות אשקלון בחורה בשם חן למטרת רכישת מכשיר של מירס . חן התקשרה אלי מס' פעמים כיוון שלא הייתי כל-כך מעוניין.
בסופו של התקשרות הציעה לי תוכנית כולל ברזל ב 99 ש"ח וכייון שהתוכנית היא ב99 ש"ח מגיע לי זיכוי מכשיר התוכנית כוללת 1000 דקות למירס 400 דקות לניידים 400 דקות לנייחים ו400 סמסים. סכה"כ זיכוי + חיוב מכשיר 50 ש"ח.כמו כן הובטחה לי דיבורית בלוטוס.שאלתי אותה 3 פעמים אם זה מה שאני משלם הכל כולל הכל. אמרה לי כן. גיסי שהיה באותו מעמד שמע את מה שנאמר .
ועוד הוסיפה שאם יש בעיה תתקשר אלי.(גיסי שהיה עימי שמע את הנאמר).
הדיבורית לא היתה במלאי אמרה חן תתקשר עוד מס' ימים והדיבורית תגיע.
התקשרתי אחר שבועיים ועדיין אין דיבורית ושוב אחרי מס' ימים ועדיין אין מיכאן והילך הודיעה חן שאני מפריע לה והיא לא יכולה לדבר איתי כיוון שהיא בשרות
לקוחות.ומיכאן פשוט סיננו אותי.יש לציין כשהיא רצתה שארכוש מכשיר זה לא הפריע לה לשרות לקוחות והיו הרבה שיחות כאלה.
בחודש האחרון התקשרתי לשרות לקוחות ארצי של מירס (אחרי שעות של סבל בהמתנה).וסיפרתי להם את ההתעללות של שרות מירס אשקלון ואני מחכה כבר מעל 3 חודשים למה שהובטח לי נאמר לי שהם יעבירו את זה הלאה למנהלת שרות מירס אשקלון חיכיתי שבוע ואיין תגובה התקשרתי שוב כולל המתנה של שעתים .ביום חמישי 12.7 ושאלתי מה קורה ? אמרו לי יחזרו אליך בטוח ביום ראשון וביום ראשון בטוח יחזרו אליך ביום שני וביום שני בטוח יחזרו אליך מחר .רק ביום חמישי התקשרו אלי ופיצו אותי בבלוטס לרכב.
למחרת אני מגלה בהורדות של כרטיס האשראי חיוב בסך 49.9 ש"ח שאלתי על מה ?אמרו לי על מכשיר. אמרתי שחן אמרה שהתוכנית 99 ש"ח כולל ברזל!!!!!
נסעתי לשרות אשקלון נתקלתי ע"י מנהלת שרות (סבטה או סבטלנה לא זוכר)
ביחס לא חביב במיוחד אמרה לי אין בעיה אתה רוצה להיתנתק אני אנתק אותך.
אבל את המכשיר אתה תשלם . לא ניסו לפטור בעיה ניסו רק להצדיק את איש השרות שלא היה נמצה במקום.
אמרתי שאני הייתי ברמי לוי היתי משלם כולל מכשיר 65 ש"ח.(בתוכנית דברת שילמת).
מה ההיגיון שאני אעשה אצלכם תוכנית ב100 ש"ח .אני עשיתי את התוכנית כיוון שנאמר לי שהתשלום יהיה סכה"כ 50 ש"ח. אמרה לי לך לתלונות הציבור.
יש לציין שאני במיריס מס' שנים יחס מעליב שכזה עוד לא קיבלתי.
אני מבקש לבדוק את הנושא ולבטל ממני את העונש של תשלום המכשיר.
אם היתי יודע שאני צריך לשלם על מכשיר לא הייתי עושה את העיסקה.
אבקש את טיפולכם לי
לפני ניתוק המכשיר.
כספי סוג הנזק :
ביטול תשלום על מכשיר.או ביטול כל העיסקה כולל כל התשלומים. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה