פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי מופרז על גלישה שלא הייתה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מתלוננת בשם חברתי אמא לילדים אשר יש ברשותה טל' כשר בחברת מירס היא חוייבה על גלישה באינטרנט על סך 2800 ש"ח והפל' שלה חסום לגלישה מאחר והוא מכשיר כשר תחת השגחה של ועדת הרבנים, תחת איומים של החברה שהם יתבעו אותה במידה ולא תשלם, ונאלצה לשלם את מלא החוב. מה ניתן לעשות במצב כזה? איך אפשר להחזיר את הכסף שמגיע לה אנא מכם עיזרו לי לעזור לה על מנת שתקבל את הכסף בהקדם תודה
כספי סוג הנזק :
להחזיר 2800 ש"ח פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה