פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק מנוי< נושא התלונה:
חסן קלוד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏27 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתנתק בשני מכשירים (057-5658370 ו- 057-6700743 ) באמצעות אתר Netek , ועברו כבר יותר מ 7 ימי עסקים ועדיין לא נותקתי (על פי חוק הם חייבים תוך לא יותר מ- 5 ימי עסקים). נסיונותיי הרבים להשיג אותם בטלפון נכשלו גם לאחר המתנה של יותר משעה. אודה לכם על טיפולכם
חסן קלוד
0548444072
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והפסקת חיוב מתאריך הודעתי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה