פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איבוד ציקים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
הוט מובייל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חילקנו חוב לשלושה תשלומים בציקים חזרנו אלינו מהחברה ואמרו שביטלנו את הציקים והם בעצם איבדו אותם.
הגענו לסניף וקיבלנו יחס מזלזל צעקות של המנהלת.
חיברו ניתקו ושוב חיברו ושוב ניתקו לנו את השיחות אחרי שירד לי מהחשבון בנק 1300 שקל נתקנו לנו את השיחות יום למחרת.
אנשים פתחו את העיניים לא ללכת למירס טעות אחת גדולה!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
קודם כל לחבר לנו את השיחות!!!! ולבוא לקראתנו להסדר חוב. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה