פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה בשירות לקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר כמה ימים שאני מנסה לתפוס את את המוקד הטלפוני של מירס בשל בעיה שהיתה לי במכשיר וכן שירות שרציתי להפעיל אך אין מענה כלל הם פשוט שמים אותך על המתנה ואתה יכול לחכות שעות !!! פשוט אין מענה שתבינו אני המתנתי שעתיים רצוף!!! על הקו ובסוף גם לא ענו לי פשוט ניתקתי את השיחה.
ואם אתה מנתב להגיע למכירות יענו לך תוך דקה לכל היותר
הם פשוט פתחו את חברת הוט מובייל וכל המשאבי אנוש מופנים למכירות בלבד תוך זלזול מחפיר בלקוחותיהם הקיימים.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה