פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק לאלתר מהחברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,


מאחר ואני הגעתי למצב נואש, שאיני יודע לאן לפנות,אני פונה למשרד התקשורת לבדיקה של מקרה זה, לא הגיוני שבמשך שבועים שלמים אני מנסה להשיד את חברת מירס \ חברת הוט מובייל על מנת להתנתק מהחברה,
בנוסף אציין שכיום הציבור אינו יודע אם חברת מירס עדיין קיימת או שהיא מועברת לחברת הוט מובייל,
מה שאני כן יודע שחברת מירס ממשיכה לגבות ממני חודש החודשו סכום של 40 ש"ח כל חודש על פלאפון שאת תקופת התשלום עליו סיימתי מזמן ושיחות בו אני ממש לא מבצע, עקב כך היה ברצוני להתנתק,
אז החלתי להתקשר לטלפון של חברת מירס כי שמופיע באתר שלהם במספר 0577575757 מוקד שרות לקוחות כפי המופיע באתר האינטרנט, התקשרתי וכעבור המתנה של 45 דקות בהם אף אחד לא עונה לטלפון התייאשתי,
ונכנסתי לאתר של הוט מובייל זאת מאחר ובחיפוש מהיר בגוגל כאשר מחפשים את רשת מירס מגיעים במצב אוטומטי לחברת הוט מובייל,
לכן החלטתי להתקשר לחברת הוט מובייל בשרות הלקוחות שמספרו 6053* כאשר אני ממתין במשך 60 דקות שלמות למענה אנושי בטלפון,
עונה לי נציגה בשם אסתר, לאחר יאוש ההמתנה על הקו הסברתי לה את הבעיה שלי,
וכתגובה מכך אני מקבל תשובה שזה לא בטיפול שלה וזה בטיפול של נציגי מירס,
אציין ואוסיף שאין טלפון קיום לרשת מירס, על טלפון שמחייגים עבור חברת מירס מגיע אוטומטי לחברת הוט מובייל,
אז לאחר שקיבלתי את התשובה הזאת נאמר לי שיעבירו אותי לנציגים של רשת מירס ושוב אני ממתין על הקו במשך 45 דקות נוספות כשבשלב זה אני מבצע שיחה של 01:45,
אז לאחר יאוש רב מה גם שהסוללה הפלאפון אזלה לא נותר לי אלא לנתק את השיחה,
אני פונה אל משרד התקשורת כמוצא האחרון לפתרון הבעיה, ראו בעיה זו כבעיה שלמה של ציבור שלם שפשוט חסר אונים מול החברות הללו.
בתודה מראש ובתקווה לפתרון הבעיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק לאלתר !!!! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה