פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח אי מתן פתרונות זילזול בחייל שרוצה לשלם. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב1.8.04 קניתי שלושה מכשירי מירס לעסק שלי שסגרתי אותו אחרי שלושה חודשים ולא יכלתי יותר לשלם את החשבון טלפון. אחרי שקיבלתי את המכשירים באיחור של שבוע נתקלתי בהמון בעיות קליטה התנתקויות יצרתי קשר עם שירות לקוחות של חברת מירס רציתי להתנתק מהם וניסיתי לדבר עם מנהל או מישהו יותר גבוה מהפקידה והם אמרו "שאי אפשר הוא יחזור אליך תוך 24 שעות" ואף פעם הוא לא חזר,שלחתי להם פקס ורשמתי שאני רוצה להתנתק והם לא הגיבו אליו ומשכו פשוט את העניין המון זמן.הם אמרו לי שזה ביילתי אפשרי הם אמרו לי עם אתה רוצה להתנתק זה רק עם תשלם את "שטר החוב" אמרתי להם שאני חייל ושאין לי כסף ועם הם יכולים לבוא לכרתי ולחלק לי את זה לתשלומים והם אמרו שלא,אז הם אמרו לי רק עם חוזר לנו החשבון אנחנו מנתקים אותך גרמתי לכך שהחשבון יחזור והם ניתקו אותי אחרי הרבה זמן. לפני כשבוע ימים קיבלתי מכתב מעורך דיין שאני צריך לשם מחיר של כ- 7,071 ₪ תוך 7 ימים ועם לא יוגש נגדי תביעה משפטית.
ניסיתי לדבר עם המועצה לצרכנות כדי שיעזרו לי אבל לא ראיתי שום עזרה מהם.
לאחר תקופת זמן של חודש בערך העורך דיין היתקשר אלי ואמר לי שהחוב עלה ל8000 ₪ ושהוא לא קיבל שום פקס מימני ולא מהמועצה לצרכנות והוא הגיש נגדי תביעה משפטית.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
הורדת הסכום לסכום התחלתי וחילוק לתשלומים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה