פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם/סוכן שקרן/אי מתן שירות + התנערות מחוזה/ שקר אחד גדול מתמשך נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי לקוחות עסקיים של מירס של יותר מעשור...הבעיה התחילה לפני כשנה ששינינו את התכנית מ2700 ל1800 כשבפועל המשיכו לחייב אותנו 2700 ולא כיבדו את שינוי התכנית.(נסגר עם הסוכן טל!!)
לפני כחצי שנה נפגשנו עם הסוכן שלהם בשם אורן בארומה קרית גת והוא סגר איתנו על כל המכשירים שנשלם 1400 כאשר בפועל אנו ממשיכים לשלם כרגיל 2700 ולא בוצע זיכוי מאז שסגרנו תכנית מחדש...
מיותר לציין שכשסוף סוף מצליחים להשיג את שירות הלקוחות, הם אומרים שיזכו אותנו וכן הוציאו לנו זיכוי אחד אבל הם צריכים לזכות אותנו על שנה שלמה!!! נגנב לנו המכשיר ולא היה לנו מענה שרצינו להודיע שנגנב...השירות פשוט מתחת לכל ביקורת...
כספי סוג הנזק :
לקבל זיכוי כפי שהוסכם ולחייב אותי לפי התוכנית שנסגרה עם הסוכן שלהם או פשוט להתנתק פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה