פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לצורך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה מספר חודשים שאני פונה על זה שאתם מחייבים אותי בנוסף לברסזלים עוד 69 שקל על תוכנית שביטלתי שבקשתי להתנתק וכך גם הנציג אמר לי . אלא לאחר מכן כל חודש מחייבים אותי על מה שלא צריך בנוסף כל חודש נציג אומר לי שיותר לו יהיה חיוב ושוב פעם. יש חיוב. למה כך צריך להתנהג בזילזול פניתי לפניות הציבור של החברה וטרם חזרו. האם אני צריך לפנות לעו"ד בנושא שאז יהיה לי תשובה
נזק כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של כל החיובים + מכתב התנצלות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה