פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שירות בכלל-סוכן לא מתייחס נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נשלחו אין ספור מכתבים..טלפונים.. ואין מענה מאף גורם!!!
הננו חברה עסקית בעלת 21 מכשירים וכביכול יש לנו סוכן
הסוכן הגיע למשרדנו פעמים רבות, רשם את כל הדברים אותם צריך לשנות = נאמר לנו כי יבדוק אפשרות של הטבה, זיכוי עבור חיוב שלא היה צריך להיות מחויב, ועוד כמה דברים שאינני כבר זוכרת כי הטיפולים עברו אליו.
מאז פניתי אליו מספר פעמים , מאחר ודיברנו בטלפון הוא ביקש שאתזכר לו זאת במייל, הוא רושם את הדברים, אומר שיחזור אליי למתן תשובה... ולא עושה עם זה כלום!! וגם לא חוזר....

אני רוצה לציין שזו זכותי לקבל שירות !!!!!
אין לי אפשרות לשנות חבילה דרך המוקד לכל ה 21 מכשירים שלנו על מנת להוזיל עלויות (והן מאוד גבוהות!!!!!) (למרות שישנם חבילות זולות יותר) ואין לי אפשרות גם לבקש ניתוק....– וזה בגלל שנאמר לי כי הסוכן "מטפל בי" !!!!!!!
מאז ש"נסגרו" דברים.. קיבלתי כבר פעמיים חשבוניות עם אותן הסכומים.
יש לציין שבכל פעם שאני מתקשרת למוקד אני מחכה בערך כשעה ובכל פעם זה גוזל ממני זמן רב על חשבון העבודה.
ביקשתי גם לדבר עם המנהל שלו יניב, אך הוא גם לא חזר אליי.
אציין כי כבר פניתי לחברה מתחרה שנתנה לי הצעה שזולה ב 50% ממה שהננו משלמים היום, פניתי למוקד לקבלת הסבר אודות הניתוק ממירס והם אמרו שרק עוז הסוכן יטפל בי בנושא הזה.
אי אפשר להתנהל כך!!!!!!!!!!!! וזה כבר גובל בחוצפה מצידם.
לא רוצה "סוכן" – אני מעדיפה לדבר עם נציג שיכול לטפל בי דרך המוקד, ולא סוכן שיבוא לרשום לי דברים, יסגור איתי מחירים... ובכל פעם לוקח חודשים אם בכלל עד שהוא מחזיר לי תשובה.
אף אחד לא מתייחס לבעיה של הסוכן למרות שכבר שלחתי 3 פקסים בנושא וגם פניתי לפניות הציבור

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה