פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר אין מענה חיוב כפול! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום רב
בעלי לקוח של מירס כבר כמה שנים
שירות כזה מחפיר עוד לא ניתקלתי,אין מענה במוקד גם לאחר המתנה של שעה וחצי אין דרך להשיג אותם הם חייבו את בעלי פעמיים על סכום של 1037 ש"ח אני רוצה החזר כספי במיידי וניתוק לאלתר(אני כרגע פועלת נימרצות לביטול ההסכם הכולל של מירס עם מקום העבודה של בעלי על חשבון זמני הפרטי !!!)
מניידת את המספר הפרטי של בעלי ומקווה להןשיע את השאר!
ניתוק מיידי וזיכוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה