פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וחמור במענה טלפוני נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לשרות מירס שלום למעלה משבוע אני מצלצל למוקד שלכם ומנסה להשיג אותכם אחרי המתנה של שעתיים (שזה אני עושה בצורה יומי אם יש לכם פירוט תוכלו לראות ולתבייש בכך על שרות הלקוי וחמור שנעשה) השיחה מתנתקת ולא מגיעה לנציג וכל זה לדבר עם נציג שרות שקבוצה שהצטרפתי במירס והיא לא עובדת לי בעבר הייתי בפלאפון שאכן שם יש תור של שיחה למעלה משעה אבל אחרי כן עונים אפשרות נוספת - נסיתי לצלצל ולהגיע למוקד גנבה ואובד וגם שם אין מענה... בשורות טובות ולפיתרון הלוקי בשרות
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה