פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לנתק שירותים נושא התלונה:
משה אלירם שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי למוקד השירות של מירס כדי לשאול מדוע טרם נותקתי מכל השירותים שהם מספקים למרות שכבר חלפו שבועיים פיקססתי להם מכתב בקשה לנתק אותי מכל השירותים שלהם. המוקדנית אמרה שלא התקבל שום פקס (המכתב עם הניסוח המשפטי שאינו משתמע לשני פנים נשלח על ידי אתר 'נתק' http://www.netek.co.il).
בכל אופן, ביקשתי ממנה במעמד השיחה לנתק אותי מכל השירותים. הנציגה אמרה שהיא אינה יכולה. עמדתי בתוקף על דברי וביקשתי להתנתק לאלתר מכל השירותים שהם מספקים לי אך הנציגה בשם אוראל התעקשה לא לנתק אותי אלא להפנות אותי למחלקת קשרי לקוחות.
איני משתמש בשירותים של מירס, הם עולים לי 500 ש"ח מידי חודש ואני מבקש לנתק אותי לאלתר.
כספי סוג הנזק :
לנתק את המכשירים לאלתר ולאחר מכן ליצור קשר עם הלקוח לגבי יתרת החוב פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה