פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו טלפון עסקי בפעם השני לתקופה לא מבוטלת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הוט מובייל הבטיחו שאם נעבור אליהם (מירס נקנתה על ידם)תהייה לנו קליטה מלאה,אך לשוא כשביקשנו לחזור למירס לא הצליחו רק אחרי 4 ימים של שהייה במרכז שירות בכי ועוגמת נפש שלא תתואר הצליחו להחזיר לנו את הקו חלקי בלי מסרונים. שוב שיחות ,מענה בשירות לקוחות ממתינים שעתיים ולשוא אחרי חודשיים החלטתי לעבור לחברה אחרת אורנג. ומירס/הוט מובייל במקום לאפשר ההעברה ניתקו אותנו מהקו למרות פניות חוזרות ונשנות גם למנהל בלוד,אבי אף אחד לא מטפל לא חוזרים עם תשובה כבר יומיים טלפון עסקי שרוב העבודה מסתמכת עליו משותק. מה עושים?יש תחושה שלהוט מובייל לא אכפת.אורנג דיברו עמם מספר פעמים והסבירו להם שאם הקו לא חוזר הם לא יכולים להעביר אליהם.(מכשיר הקשר עובד)
עוגמת נפש,פגיעה כלכלית עצומה סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה