ניתוק קו טלפון עסקי בפעם השני לתקופה לא מבוטלת |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תוצרת 3, תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הוט מובייל הבטיחו שאם נעבור אליהם (מירס נקנתה על ידם)תהייה לנו קליטה מלאה,אך לשוא כשביקשנו לחזור למירס לא הצליחו רק אחרי 4 ימים של שהייה במרכז שירות בכי ועוגמת נפש שלא תתואר הצליחו להחזיר לנו את הקו חלקי בלי מסרונים. שוב שיחות ,מענה בשירות לקוחות ממתינים שעתיים ולשוא אחרי חודשיים החלטתי לעבור לחברה אחרת אורנג. ומירס/הוט מובייל במקום לאפשר ההעברה ניתקו אותנו מהקו למרות פניות חוזרות ונשנות גם למנהל בלוד,אבי אף אחד לא מטפל לא חוזרים עם תשובה כבר יומיים טלפון עסקי שרוב העבודה מסתמכת עליו משותק. מה עושים?יש תחושה שלהוט מובייל לא אכפת.אורנג דיברו עמם מספר פעמים והסבירו להם שאם הקו לא חוזר הם לא יכולים להעביר אליהם.(מכשיר הקשר עובד)
|
עוגמת נפש,פגיעה כלכלית עצומה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|