פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע גרימת נזקים לעיסקי עצבים מפח נפש נושא התלונה:
אנגלמאיר יעקב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מירס כתובת:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר בעיות רבות בשרות גרוע הוזמנתי להחלפת מכשירים לשם שיפור השרות .מסרתי את מכשירים הישנים וקיבלתי מכשירים חדשים שאינם מחוברים לרשת ואינני יכול להשתמש בהם מהצהריים ונאמר לי כי אין להם ידיעה מתי הבעיה תיפתר.
נזק לעבודה סוג הנזק :
לטפל במירס ברמה עקרונית כי הם הקימו חברה לתיקשורת פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה