פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע גרימת נזקים לעיסקי עצבים מפח נפש נושא התלונה:
אנגלמאיר יעקב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הנהלת מירס כתובת:
הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שרות גרוע .בעיות כיסוי. אין אנשי שרות מיומנים בתחנת שרות .לא בכמות. ולא ב
איכות.ובטח לא לאור כמות המנויים המגיעים להתלונן בתחנות השרות.בנוסף לכל זה התחמקויות ממתן מענה לבעיות .אי עמידה בזמני תגובה לבעיות .והגרוע מכל שבעצם אין למירס מערך שרות אלא משתמשת במערך של מוטורולה ומסתתרת במענה טלפוני 166 שאפשר להשתגע מהשרות הגרוע שהם נותנים.בנוסף אולגה מנהלת השרות נותנת תשובות וגם כן נעלמת . בקיצור צריך לבדוק עם משרד התיקשורת איך הם קיבלו רשיון לספק טלפונים ללא תשתית מתאימה ?.
נזק לכלל הציבור המשתמש מירס סוג הנזק :
בדיקה יסודית של משרד התקשורת שנתן למירס רשיון ללא פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה