פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חיוב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
אני מעוניין להתלונן על חברת מירס תקשורת.

אני הייתי לקוח של חברת מירס היה לי מכשיר כשר עם סים כשר. לפני מספר חודשים המכשיר שלי התקלקל ולאחר נסיונות רבות להשיג את שירות הלקוחות של מירס (לא היה ניתן להשיג אותם עקב זה שחיכיתי כל פעם שעתיים על הקו עד שהשיחה התנתקה).

אז ניכנסתי לחנות של מירס בבר אילן בירושלים ושם אמרו לי שאין יותר מכשירים ולא יהיה מכשירים ואין יותר שירותים עקב זה שחברת הוט מובייל קנו את מירס.

חברים אמרו לי שיש חוק חדש שאדם יכול לשים את הסים שלו בכל מכשיר אחר שפתוח לסימים זרים וזה מה שעשיתי הסים אומנם כשר אך הוא יכול לעבוד במכשיר לא כשר דבר שהוא חוקי לפי משרד התקשורת. ומאותו יום המכשיר המקולקל נשאר במגירה ואני ביצעתי את שיחותי במכשיר החדש שלי

חודש אחרי מגיע חשבוניות עם חיובים גבוהים על חיוב" שירותי נדידה". לאחר בירור עם נציג שבסוף הצלחתי להשיג, (אחרי שנסעתי למוקד שירות שלהם בתלפיות אחרי שהוט מובייל קנתה את מירס והיא פתחה שירות לקוחות.)

הנציג טוען שהחיוב הוא עבור זה ששמתי את הסים שלי במכשיר אחר ונהיה לי שירותי נדידה לחברה אחרת (כמו אדם שנמצא בחו"ל או כמו שקורה לאדם שנמצא בים המלח או באילת או ברצועת הירדן או בגבולות אז המכשיר עובר לרשת אחרת ודרך אגב משרד התקשורת חייב את החברות להודיע על ידי SMS שהרשת עברת לרשת אחרת והחברה מחויבת לחסום שירותי נדידה לא אם הלקוח ביקש לפתוח ).

אני יודע שלפי חוק שיש במשרד התקשורת חברה לא רשאית לפתוח סים של לקוח לשירותי נדידה אלא באישור בכתב של לקוח וברגע שמכשיר עובר לשירותי נדידה לרשת אחרת החברה מחויבת לשלוח הודעת SMS בו כתוב שהמכשיר עבר לרשת אחרת ולהמנע משיחות . אצלי לא התקבלה שום הודעה מהסיבה שמכשיר הוא כשר והוא לא יכול לקבל הודעת SMS (אז לפחות החברה הייתה מתקשרת ללקוח ...) אז אני הלקוח הפשוט שרק מעוניין להיות זמין ולדבר דיברתי בטלפון באופן רגיל ולא הייתי מודע בכלל שהמכשיר שלי כרגע בנדידה ואם הייתי יודע לא הייתי עושה את זה. ( וגם לא מובן לי ה"נדידה" הזאת למשל כיום כל אחד קונה סים איפה שבא לו מאיזה חברה שהוא רוצה והוא שם את הסים באיזה מכשיר שהוא רוצה שפתוח לסימים זרים וזה מה שעשיתי ומירס טוענת שהיה אסור לי לעשות את זה)



ניסיתי לפנות למועצה לצרכנות ולאחר עקבת מטורטרת ממירס ותשובתם המועצה המליצה לי לפנות לבית משפט אך אני לא מעוניין להגיע למשפט אלא לפשרה עם מירס.



אני דורש ממירס את כספי בחזרה ופיצוי על עוגמת הנפש



אני שולח לך קבצים עם החשבוניות ועם מה שמירס טענה כלפי



תודה רבה חיים כהן

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה