פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למעלה משעה ממתין על הקוו!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מתקשר בכדי לבדוק עם הפקס ששלחתי התקבל. שיחה שתארך לכל היות דקה אחת. ובשביל זה אני ממתין על הקוו לנציג שירות כבר שעה ורבע נכון לעכשיו. עדיין לא ענו לי... אני ממשיך להמתין. ובינתיים אין לי סלולרי כי הוא תפוס בחיוג ל״שירות הלקוחות של מירס״.
מענה מהיר בשירות הלקוחות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה