פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה ארוך בהמתנה לנציג נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.2.2012 התקשרתי לשרות הלקוחות של החברה, וחיכיתי למעלה מארבעים דקות עד לקבלת נציג השירות.
ע"פ החוק, באם זמן ההמתנה ארוך מ-3 דקות, על החברה להציע לחזור אליי, מה שלא קרה.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה