פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קליטה ושרות....< נושא התלונה:
מורדכייב ארתור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באזור שאני גר אין קליטה, וכל הזמן שאני מתקשר לאיזה שהו מספר או שהשיחה מתנתקת, או שבכלל אי אפשר להוצאי שיחות. פניתי לחברת מירס,וכתשובה לבעיה הם ענו לי "אתה חייב כסף ואנכנו לא נתפל לך בבעיה עד שאת לא תשלם" אני נורא מאוחזב מהטיפול בבעיות של החברה יש לי מחשירים בעוד שתי חברות ולעולם הם לא פטרו בעיות ככה השמח לתגובה
וכספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, נציגת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה