פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות ומענה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי עסק אשר מחזיק 11 מנויים של מירס. בשיחתי עם מוקד שירות הלקוחות נאמר לי שעליי להגיע למוקד פרונטאלי על מנת לשכפל 3 סים כארד. כאשר הגעתי למוקד הגעתי בשעה 16:20 וקיבלו אותי רק בשעה 17:05 נאמר לי שעליי להביא עימי את המכשיר הסלולארי על מנת לקחת מספר סיריאלי. אמרתי לנציגה שיש לי את המספרים האלה אבל היא אמרה שזה לא מעניין אותה ואני רק מעכבת אותה. שוב חזרתי על בקשתי וציינתי בפניה שהפנו אותי חזרה אליה. הנציגה בשם יולי אשר ישבה ופוצצה לי בלוני מסטיק בפנים ביקשה ממני ללכת אמרה לי שאני לא מבינה עניין ושאני סתם חופרת לה בראש. היא הפנתה אותי לירדן מהשירות הטכני. ירדן אמרה לי גם שהיא לא יכולה לעזור לי ואפילו ניגשה לעדי מנהל המעבדה וביקשה ממנו אישור חריג להוציא לי את שלושת הסים כארדים. עדי אמר לה גם כן שלא. ביקשתי לדבר עם מנהל היא אמרה לי שאני סתם מבזבזת לי את הזמן והוא עסוק עד מאוד ויש לי עוד שעה לפחות להמתין לו אם אני רוצה לדבר איתו. יצאתי מהסניף והרמתי טלפון לשירות הלקוחות שם ענה לי נציג בשם יוסי, יוסי אמר לי שבאמת מדובר בסניף בעייתי בפתח תקווה ושהוא מייד מגיש עליהם תלונה להנהלה. בנוסף יש אפשרות לפנים משורת הדין בעקבות ההתנהלות המרושלת לשלוח לי את הסימים הביתה. אמר לי לדבר עם המשא"ז. העביר אותי ושם לא ענו והמערכת ניתקה אוטומטית את השיחה. חייגתי שוב ויוסי ענה שוב הוא הפעם העביר אותי לנציג בשם זלמן, זלמן אמר שהוא גם לא יכול לעזור לי ושעליי לדבר עם תמיר שהוא האיש קשר שלי אני מנסה לתפוס את תמיר כבר יומיים אבל תמיר חולה ולא יכול לתת מענה. התקשרתי שוב למוקד הפעם ענתה לי נציגה בשם גרייס והיא אמרה לי שעליי לפנות פשוט מאוד למוקד פרונטאלי ושם ייתנו לי את הסים כארדים. היא אמרה שזה ממש מגוכח שלא קיבלתי שם שירות והיא ביוזמתה הרימה טלפון לסניף בפ"ת. הנציגה חזרה אליי ואמרה שאין ביכולתה לעזור לי ובטח שלא לשלוח לי את הכרטיסים הביתה. ניתקה איתי את השיחה ולאחר עשר דקות התקשרה להתנצל ולהגיד לי שאכן יש אפשרות לשלוח לי את זה אבל זה יהיה רק ביום למחרת 11/3/2013 ושהיא על הבוקר תיצור איתי קשר. הנציגה לא חזרה ולא התקשרה. אז אני הרמתי טלפון נוסף למוקד הפעם דיברתי עם נציגה בשם מיכל, סירבתי לרדת מהקו עד שאני לא מקבלת מנהל הנציגה הבטיחה לי שבאותו יום עסקים 11/3/2013 ירימו אליי טלפון עד השעה 19:00 ומנהל יפתור לי את הבעיה. לא חזרו אליי. לא קיבלתי שירות אני מבזבזת את זמני מול חברת מירס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על היום עבודה אשר נשרף מול חברת מירס ומול המוקד הטלפוני בסך 350 שח. פיצוי הולם בחשבון החודשי ושליחת הסימים הביתה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה