פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות קליטת וזלזול ברשת מירס נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

יש ברשותי טלפון של חברת מירס ואני גר במושב שאין בו קליטה לרשת מירס.
כל שיחה שאני מנהל דרך רשת מירס,מתנתקת לאחר שתי שניות
ואז אני צריך לחייג שוב לפחות שלוש פעמים שבפעמים אלו לא תמיד אני מצליח לחזור לאותה השיחה שהייתה קודם מכיוון שבכל פעם מופיע לי על צג הטלפון "אין שירות" או "מחייג שוב".
עליי לציין שבין השיחות שאני מנהל מרשת מירס הן נורא חשובות,זה עבודה,קופת-חולים,בנקים וכיו'ב…
לקוחות שלי לא מצליחים לתקשר איתי מכיוון שרוב הפעמים עונה להם תקליט שהטלפון לא זמין.
התקשרתי למירס כמה וכמה פעמים הודעתי להם על הבעיה ,הבטיחו כי יחזרו אליי ולא חזרו,בעוד שהם מבטיחים שתוך 48 שעות יחזרו ללקוח.
הבטיחו גם שישלחו מהנדס לשטח שיבדוק את בעיית הקליטה וגם לא שלחו.
לאחר מריטת עצבים ומלא שיחות שביצעתי למירס החליטו סוף סוף להתקשר אליי מהרשת.
ביום ד' 5.4.06 התקשר אליי אבי דובנסקי שהוא מנהל מוקד השימור של מירס.
הסברתי לו את הבעיה של חוסר קליטה ברשת והוא לא ניסה לפתור לי את הבעיה כלל וכלל ,איימתי שכל האנשים שהבאתי לחברת מירס בתור לקוחות התנתקו ושאני יכפיש את שם החברה באינטרנט.
ובתגובה הוא ענה:"אני מוכן לקחת את הסיכון ולהפסיד אותך בתור לקוח וגם אם תכפיש את שם החברה באינטרנט,אין לי בעיה.

עליי לציין שברשותי טלפונים של רשתות אחרות
ובעיה זו לא קיימת בטלפונים הנ"ל.
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה חלוץ - מנהלת יחי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה