פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירס ממשיכה ל"טעות" ולמשוף כספים מהלקוחות...!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז מירס כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ו' הגיעה אלי חשבונית מירס ול"הפתעתי" גיליתי כי חוייבתי ב-60 ש"ח (לפני מע"מ) זמן-אויר על מכשיר שהינו כבוי מרגע קנייתו, דהיינו לא מוציא שיחות כלל. מעניין שזוהי הטעות השנייה של חברת מירס הנוגעת לחיובים כלפי במהלך 5 חודשים מאז הצטרפותי.
בשיחה עם נציגת שרות נאמר לי שהטעות היא לא רק בחשבונית שלי אלא גם לקוחות אחרים ספגו את אותה הטעות.. מעניין אם הנציגה ניסתה לנחם אותי בזה שלקוחות אחרים נעשקו על ידי מירס ושאיני בודד בסירה. לדבריה, מירס "תחזיר את הכסף". כלומר, אם לא הייתי פונה אל החברה, פשוט הייתי רואה זיכוי ללא כל מילה נוספת בחשבונית הבאה ומשתמע מכך, שחברת מירס משחקת בכרטיס האשראי שלי כפי רצונה ולטעמה בכלל בלי להתייעץ עימי.
כאמור, לא אנשים ולא חברות משתנים, 2 טעויות בחמישה חודשים ושתי הטעויות באותו הסגנון (בייחוד כאשר מדובר במערכות ממוחשבות) - נלקחים ממני כספים ללא סיבה, ללא הצדקה וללא רשותי והכל בגלל "טעות".
לא ייתכן שבשוק הישראלי בשנת 2006 תעמוד חברה בסדר גודל של מירס ותתנהג באופן שכזה עם לקוחותיה!!!
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מיידי של הסכום (ולא בחשבונית), ניתוק החוזה על פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה